Activitat 1: Mapa conceptual

A través d'aquest mapa, podem visualitzar com el pensament i el llenguatge evolucionen al llarg de la infància, facilitant la comprensió del món que els envolta. Havíem d'investigar sobre les teories respecte a l'adquisició del llenguatge verbal, a mi m'havia tocat buscar informació sobre que deia Piaget de l'adquisició del llenguatge. I doncs mitjançant aquest mapa conceptual es pot veure la informació que he trobat.
Si no es pot llegir bé a continuació deixo l'enllaç: https://lucid.app/lucidchart/134c8fea-6e36-4026-a98a-3c3a27b935d5/edit?viewport_loc=-245%2C1310%2C2444%2C1090%2C0_0&invitationId=inv_d37aa18b-82cb-4f4e-8605-fd42e6f0c95c
Activitat 2: Bagul del buf

En aquesta secció a classe, havíem de fer una caixa i en dins de la caixa posar els materials que utilitzaríem per a les activitats pensades. Hem creat activitats relacionades amb el buf per a infants de 5 anys, on havien de dur a terme aquestes activitats per poder aprendre a bufar.
Activitat 3: El conte

En aquesta activitat hem escollit un conte i ho hem explicat a la resta de classe.
Sinopsis: En Marcel és un infant que té enrabiades enormes, tan grans que omplen tota l'habitació de colors foscos i ombres inquietants. Cada vegada que s'enfada, aquestes enrabiades prenen força i ho envaeixen tot, fent que ningú vulgui estar al seu costat. Però un dia, en Marcel descobreix que pot fer una cosa molt especial amb la seva ràbia: transformar-la en alguna cosa creativa i bonica. Així, poc a poc, aprèn a canalitzar les seves emocions, convertint les seves enrabiades en obres plenes de colors i alegria. Aquest conte transmet un missatge sobre la importància de gestionar les emocions i trobar maneres positives d'expressar-les.
